piątek, 1 marca 2013

Odżywienie

Już jakiś czas temu wspominałam na blogu o pewnej kuracji do paznokci. Perłową kurację do paznokci od Avon. Właśnie skończyłam jedną buteleczkę i muszę Wam powiedzieć, naprawdę szczerze, że moje paznokcie, które były dosłownie jak papier, teraz wreszcie mogę zapuszczać i nie łamią się. Wręcz przeciwnie - są mocne jak nigdy przedtem. Jak za machnięciem czarodziejskiej różczki, wreszcie mam naprawdę mocne paznokcie. Nie są oczywiście tak mocne, jak mojej kumpeli, której paznokcie są jak tipsy, ale jestem zadowolona. Nie pomagały na nie ani witaminy, ani specjalne tabletki na włosy i paznokcie. Nie mogłam uwierzyć, że odżywka może tak utwardzić paznokcie. Wcześniejsze, tańsze produkty do paznokci również w ogóle nie pomagały.  Jeśli chodzi o wygląd kuracji na paznokciu - nadaje im ładny perłowy połysk i naturalny kolor.


Dziś odebrałam paczkę z nową odżywką z Avonu. Stwierdziłam, że wypróbuję inną, Żelową odżywkę wzmacniająco-utwardzającą. Czy jest taka dobra jak poprzednia co do stałego wzmocnienia paznokci jeszcze nie wiem, ale są utwardzone, gdy ją na nich mam. Ładnie się błyszczy prosto na płytce, a jeszcze ładniej na lakierze. Dość szybko schnie.


1 komentarz: