wtorek, 29 października 2013

Zebra

Witajcie :) Mamy złotą jesień, prawie listopad, a za oknem słoneczko. Niedziela była wyjątkowo ciepła, dlatego zdecydowałam się na sweterek i cienki płaszcz, a do nich botki na koturnach. Oczy delikatnie zakreśliłam czarną kredką, a na pazurkach nadal widniały wisienki, ale sweterek zainspirował mnie do podobnego wzorku na paznokciach. Dlatego, kiedy wróciłam do domu przystąpiłam do działania. Początkowo wyglądały trochę inaczej, bardziej "zebrowo", ale na drugi dzień poprawiłam na coś bardziej schludnego. Z dalszej odległości wygląda moim zdaniem nawet ciekawie. Zapraszam do zdjęć. Oby pogoda szybko się nie zmieniła ;)










1 komentarz:

  1. Prześliczne zdjęcia, wyglądasz fantastycznie Paulinko :) Cudne pazurki :) Mam obecnie podobny kolorek na swoich :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń